pátek 30. října 2015

Random/Fall favourites

Začátkem podzimu začíná vždy vrstvení. Je to věc, kterou ze začátku vždycky nesnáším - mám totiž nejraději jednoduchý tričko s kraťasy, což vypadá vždy super, ať jste oblečeni sebevíc obyčejně. Postupně si ale vrstvení oblíbím a chci si kupovat pořád nové a nové kousky, které by se spolu daly sladit. A co mě baví letošní podzim nejvíce?


Jak v létě, tak i v zimě mám nejraději jednoduché kousky. Na podzim u mě vede kabát, koženkové nebo bílé rifle a  jednobarevné tričko.


Co jsem si ale tento podzim oblíbila jsou "waistcoat". Nejvíce se mi líbí v camel a nebo černé barvě. Sama zatím žádný nevlastním, ale je to pro mě momentálně must have.



A celoroční stálicí je pro mě khaki barva. Miluju jí - dá se zkombinovat jak do sportovního stylu, tak i do elegantního.  


Opět jednoduchost, haha,


Další věc, kterou na jednoduchých outfitech miluju je, že se dají krásně rozbít zajímavým doplňkem a nebo jedním výraznějším kouskem


Snad se Vám článek líbil a necháte se inspirovat.

Žádné komentáře:

Okomentovat